فـــ ـروغ

آمده ام آمدم ای شاه پناهم بده ...

فـــ ـروغ

آمده ام آمدم ای شاه پناهم بده ...

فـــ ـروغ

شب اول دفعه ی اولی که مُردم بیایید سر قبرم جک بگویید بخندید آواز بخوانید یادم برود مرده ام و تا یادم بیاید به قبر عادت کرده باشم
زاده ی سرمای جان فرسای روستایی پس از دو سال گذشت از جنگ طاقت فرسایی که فرزندان آن کشور زاده ام از آن بر می گشتند و هنوز هم ولی نه به آن صورت 8 سال کم نیست و 20 سال نیز که این به آن نمی ارزد که قدر ندانستیم و دانتسند.

amin_naghd@yahoo.com

کد صلوات شمار برای وبلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۲۶
    end
آخرین نظرات
نویسندگان

اینجا قبرستان خاطره های من است

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۳۸ ب.ظ


اینجا قبرستان خاطره های من است

در ظاهر ترسناک نیست

ولی در حقیقت باید بترسی..........با تو ام ای نا آدم آدم نما

لطفا نوشته ها را نخوان

چون ممکن است روزی بخواهم چاپشان کنم و با پولش بخواهم در جنگلی در کنار کلبه ای زیر درختان بزرگ و قد کشیده ای که روزهای پایان تابستان را سپری می کنند و دلشان مثل من برای پاییز تنگ شده است و درست وقتی که خورشید از لابلای برگهای این درختان نیمی از صورتم را گرم کرده و من با فوتی که به پیاله ی قهوه ام می کنم به دوردست ها خیره شده ام با امواجی از فکر های مذخرفی که آزارم می دهد و ناگهان هوا می گیرد و باران می بارد و من همچنان می نشینم تا نگاه کنم و تصمیم بگیرم برای خدا سجده کنم گریه کنم یا بخندم ............... لذت ببرم یا نان خشکی بگیرم با پیاز و ماست بخورم و آفتاب بخوابم

لطفا برو بگذار چای سارسم جه ای که مادرم اورده رو بخورم تا کپک نبسته

امین.م 91

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۵
روباه پیر

نظرات  (۱)

نا آدم،آدم نما..
چنتا از نوشته هاتونو خوندم..بی اغراق قلمتون عااااااااااااالیهــــــــــــ عالی

فقط من این ی تیکه رو نفمیدم چایی ک مادرم آورده کپک زند..
چای مگه کپک میزنه؟:-O..


ممنون بابت حضورتون..لطف کردین تشریف آوردین..ممــــــــــــنون
پاسخ:

شاید بزنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی